czwartek, 6 listopada 2008

Kolejne świętowanie 100 spotkania WSFSW

Jak ostatnio informowałem w poście pt. "100 spotkanie WSFSW" (jest tu nieco wspominek i opisu), ostatnio miało się odbyć rocznicowe spotkanie WSFSW, jednak nie odbyło się...

Właściwie się cieszę, bo wcześniej nie mogłem być (bo wyjechałem do DAKa), a teraz planowane jest ponownie przeprowadzenie tego jubileuszowego spotkania WSFSW - na które wszystkich serdecznie zapraszam !
Na pewno będzie wspaniale - wiem bo wcześniej świętowałem np. 50 spotkanie (np. wraz z Pawłem mym uczniem w mocy programowania;).

Taki oto list dostałem z forum:
    Serdecznie i z dumą pragniemy zaprosić wszystkich, którzy chcieliby zaszczycić nas swoją obecnością na jubileuszowe, SETNE już Spotkanie warszawskiego fanklubu fanów Gwiezdnych wojen Outlander. Owo wiekopomne wydarzenie nastąpi w dniu 8 listopada Roku Pańskiego 2008 o godzinie 18, a swoich gościnnych progów użyczy nam tym razem pub Marilyn, znajdujący się na Polu Mokotowskim w Warszawie. W programie spotkania nie zabraknie podsumowania dotychczasowej działalności w formie prezentacji, konkursów, wspominek z łezką w oku tudzież innych refleksji przy kuflu koreliańskiego bądź szklaneczce niebieskiego mleka. Dojazd z dworca centralnego: Autobusy: 118, 130, 174,175, 504, 512 Tramwaje: 10, 16, 17, 33 Oraz autobusy nocne: N32,N34, N36 mapka

Imprezka się szykuje fajna i emocjonująca - jak zdradził mi Yako będą zaproszeni goście specjalni, a i bez tego wszyscy by się pewnie bawili wyśmienicie ;):) Dlatego wszystkich serdecznie zapraszam do wspólnego świętowania!:)

Brak komentarzy:



Jeśli nie jest zaznaczone inaczej (lub nie jest zaznaczone wcale) zamieszczone ilustracje pochodzą z Wikimedia Commons lub są mojego autorstwa.


Ta strona używa cookies oraz innych technologii Google (i innych firm w specjalnych dodatkach po prawej stronie) w celu prawidłowego działania tej stronki (jej elementów jak np. ankiety, reklamy itp.) oraz zbierania statystyk. Korzystanie z tego bloga powoduje zapisywanie typowych plików na Twoje urządzenie (np. komputer, tablet itp.) o ile w ustawieniach przeglądarki nie zmienisz tego.

W UE się ludziom w głowach przewraca, więc dla świętego spokoju zamieściłem to absurdalne ostrzeżenie...