poniedziałek, 10 listopada 2008

Moje nowe wiki - Ossus

Od długiego czasu (prawie zaraz po powstaniu) na tym blogu znajduje się link do Biblioteki Ossus - jednak ja nie uczestniczyłem w jej powstawaniu, a w międzyczasie rozrosła się ona do naprawdę pięknych rozmiarów.

Dziś jednak się to zmieniło i Ossus stał się jeszcze jedną "wikipedią", w której aktywnie uczestniczę (jest to chyba u mnie 8 projekt wiki). Zaraz po zarejestrowaniu wprowadziłem kilka modyfikacji merytorycznych oraz utworzyłem bardzo skromną stronkę użytkownika. Co ciekawe zraz po tym, zgłosił się do mnie jakiś aktywny redaktor z prośbą o kontakt, gdyż był on wyraźnie zainteresowany jej treścią.

Owa rejestracja związana jest z tym, że właśnie opracowywałem bardzo interesującego (mam nadzieję :D) nowego posta, dlatego chcąc się doszukać pewnych treści grzebałem nieco w necie. A owy post już niebawem.

Brak komentarzy:



Jeśli nie jest zaznaczone inaczej (lub nie jest zaznaczone wcale) zamieszczone ilustracje pochodzą z Wikimedia Commons lub są mojego autorstwa.


Ta strona używa cookies oraz innych technologii Google (i innych firm w specjalnych dodatkach po prawej stronie) w celu prawidłowego działania tej stronki (jej elementów jak np. ankiety, reklamy itp.) oraz zbierania statystyk. Korzystanie z tego bloga powoduje zapisywanie typowych plików na Twoje urządzenie (np. komputer, tablet itp.) o ile w ustawieniach przeglądarki nie zmienisz tego.

W UE się ludziom w głowach przewraca, więc dla świętego spokoju zamieściłem to absurdalne ostrzeżenie...