środa, 5 listopada 2008

Ostatnia sesja gmail-czat

Raz na jakiś czas z DAKiem robimy sobie nocną sesję czatową w gmail. Jak zwykle sporo sobie gadaliśmy, żartowaliśmy, testowaliśmy różne ciekawostki oraz wymienialiśmy ciekawymi linkami.

Zdecydowałem, że warto raz na jakiś czas opublikować wyniki takich dysput, nawet jeśli miałyby być bardzo skromne - tak jak to będzie miało miejsce tym razem - niestety :(


Z ciekawszych rzeczy bawiliśmy się wrzucik.pl, który działa poprawnie (DAK zauważył zależności w szybkości pobierania danych w stosunku do YT), ale niestety nie ma możliwości zgrania materiału HQ z YT, a wielka szkoda bo nawet ten HQ jest często marnej jakości :(

Z racji tego, że ostatnio na forum Atariarea, wspomniałem o utworze Greensleeves, DAK wynalazł bardzo fajną wariację na YT pt. "Greensleeves Two Styles" (niestety brak możliwości osadzenia na blogu).


Ja odnalazłem przy okazji czegoś innego ciekawy materiał pt. "Microsoft chciał zapłacić za poprawki w Wikipedii" (z dobrych programów), szczególnie ciekawe jest ostatnie zdanie:
    (...) Rzeczniczka Microsoft utrzymuje jednak, że próby kontaktu z moderatorami Wikipedii w celu obustronnej współpracy spełzły na niczym.
:D:D
... co dowodzi, że piastowanie funkcji "moderatora" w takim projekcie jak Wikipedia - wymaga wielu umiejętności w tym warto się wykazać niemałym rozumem oraz zmysłem prześwietlania często skrytych intencji rynkowych gigantów ;)

To tyle tym razem:)

Brak komentarzy:



Jeśli nie jest zaznaczone inaczej (lub nie jest zaznaczone wcale) zamieszczone ilustracje pochodzą z Wikimedia Commons lub są mojego autorstwa.


Ta strona używa cookies oraz innych technologii Google (i innych firm w specjalnych dodatkach po prawej stronie) w celu prawidłowego działania tej stronki (jej elementów jak np. ankiety, reklamy itp.) oraz zbierania statystyk. Korzystanie z tego bloga powoduje zapisywanie typowych plików na Twoje urządzenie (np. komputer, tablet itp.) o ile w ustawieniach przeglądarki nie zmienisz tego.

W UE się ludziom w głowach przewraca, więc dla świętego spokoju zamieściłem to absurdalne ostrzeżenie...