czwartek, 19 lutego 2009

Ankieta techniczna

W ostatnim czasie zdecydowałem się na uruchomienie ankiety związanej z szybkością wczytywania tego bloga. Wynikało to głównie z tego, że dodałem kilka „cięższych” nowych elementów oraz wprowadziłem wiele innych zmian, które w znacznej mierze zmieniły obraz tego bloga (co odbyło się na życzenie czytelników).

W ankiecie zadałem pytanie „Czy ta stronka wg Ciebie wczytuje się za wolno ?”, do tego odpowiedzi podzieliłem na grupy: oddzielnie dla tych, którzy mają szybki internet oraz wolny. Zrobiłem tak, gdyż interesowały mnie odczucia wszystkich czytelników (choć przydałoby się jeszcze ocenić jak szybki komputer ma odpowiadający, gdyż to ma duże znaczenie w przypadku multimedialnej zawartości).

Oto odpowiedz:
    1. jest ok (mam wolny internet): 0%
    2. za wolno (mam wolny internet): 10%
    3. jest ok (mam szybki internet): 70%
    4. za wolno (mam szybki internet): 20%
Co ciekawe owe głosy przemawiające za tym, że jest za wolno w pewnej chwili nabrały wartości, gdyż reprezentowały ~50% odpowiedzi, jednak po kilku dniach nastąpił znaczny wzrost odpowiedzi temu przeczących (taki niemal bunt;).

Dlatego postaram się zastosować do głosów dających do zrozumienia, że jest za wolno i w niewielkim stopniu zmniejszę wielkość tego bloga, głównie usunę, z boku ramkę „Technology News”, która zawiera wiele filmów i myślę że w znacznym stopniu wpływała na te oceny.


Update:
Niewielkie zapowiedziane zmiany zostały wprowadzone, jeśli ktoś ma nadal problemy to proszę o kontakt.

Brak komentarzy:



Jeśli nie jest zaznaczone inaczej (lub nie jest zaznaczone wcale) zamieszczone ilustracje pochodzą z Wikimedia Commons lub są mojego autorstwa.


Ta strona używa cookies oraz innych technologii Google (i innych firm w specjalnych dodatkach po prawej stronie) w celu prawidłowego działania tej stronki (jej elementów jak np. ankiety, reklamy itp.) oraz zbierania statystyk. Korzystanie z tego bloga powoduje zapisywanie typowych plików na Twoje urządzenie (np. komputer, tablet itp.) o ile w ustawieniach przeglądarki nie zmienisz tego.

W UE się ludziom w głowach przewraca, więc dla świętego spokoju zamieściłem to absurdalne ostrzeżenie...