sobota, 21 lutego 2009

Grzybsoniada 2k9

Nieubłaganie zbliża się termin następnego party Grzybsoniada 2k9, które odbędzie się w Częstochowie w dniach 29-31 maja 2k9.

Jakiś czas temu ruszyła już stronka zlotu, można też się już zapisywać na listę obecności. Ja postaram się być na 99% i zachęcam wszystkich miłośników Atari do przybycia bo warto !:)

Do zobaczenia na zlocie organizowanym przez jednego z najmłodszych scenowców w PL:)


Update:
Starałem się dodać duży banner zlotu ale okazało się że blogspot nie daje możliwości zamieszczenia tak dużego obrazka, możliwe się to stało jedynie na samym dole. Zaskoczyli mnie brakiem takiej możliwości :(
Dlatego pomniejszyłem obrazek i dodałem jeszcze jeden banner;)

Brak komentarzy:



Jeśli nie jest zaznaczone inaczej (lub nie jest zaznaczone wcale) zamieszczone ilustracje pochodzą z Wikimedia Commons lub są mojego autorstwa.


Ta strona używa cookies oraz innych technologii Google (i innych firm w specjalnych dodatkach po prawej stronie) w celu prawidłowego działania tej stronki (jej elementów jak np. ankiety, reklamy itp.) oraz zbierania statystyk. Korzystanie z tego bloga powoduje zapisywanie typowych plików na Twoje urządzenie (np. komputer, tablet itp.) o ile w ustawieniach przeglądarki nie zmienisz tego.

W UE się ludziom w głowach przewraca, więc dla świętego spokoju zamieściłem to absurdalne ostrzeżenie...