wtorek, 10 lutego 2009

Robby dziś w TV

Jak ostatnio wspominałem w poście pt. "Robby the Robot" z Zakazanej planety w jednym z odcinków kryminalnego serialu Columbo (Wikipedia) pojawia się słynny Robby the Robot.

Jeśli mnie mój biologiczny kalkulator nie zawodzi to dziś (wtorek) na kanale TVN7 o godz. ~17:00 będzie wyemitowany odcinek, o którym była mowa. Jest to szósty odcinek trzeciej serii zatytułowany Umysł ponad prawem (ang. Mind Over Mayhem; miał on premię 10 lutego 1974 r. - czyli jest to równo w 35 rocznicę tego odcinka !;).

Zapraszam wszystkich zainteresowanych przed TV;)


Update:
Jest ciekawy smaczek związany z tym odcinkiem, mianowicie genialny chłopiec pracujący dla instytutu nazywa się Steve „Spelberg” co łudzaco przypomina Stevena Spielberga ;)

Brak komentarzy:



Jeśli nie jest zaznaczone inaczej (lub nie jest zaznaczone wcale) zamieszczone ilustracje pochodzą z Wikimedia Commons lub są mojego autorstwa.


Ta strona używa cookies oraz innych technologii Google (i innych firm w specjalnych dodatkach po prawej stronie) w celu prawidłowego działania tej stronki (jej elementów jak np. ankiety, reklamy itp.) oraz zbierania statystyk. Korzystanie z tego bloga powoduje zapisywanie typowych plików na Twoje urządzenie (np. komputer, tablet itp.) o ile w ustawieniach przeglądarki nie zmienisz tego.

W UE się ludziom w głowach przewraca, więc dla świętego spokoju zamieściłem to absurdalne ostrzeżenie...