niedziela, 12 czerwca 2011

Dziś w TV Gwiezdne Wojny epizod III

W ostatnim czasie TVP ponownie emituje kolejne odcinki Gwiezdnych Wojen, a ja byłem tak zabiegany, że nie miałem czasu aby choć parę słów o tym napisać - do tego stopnia że aż Sikor mi dawał znaki;)

Dziś na TVP2 o godzinie 21:10 wyemitowany zostanie III odcinek serii, czyli ostatni z nakręconych. Emisja w TVP to bardzo fajna rzecz dla miłośników kina, gdyż można spokojnie obejrzeć sobie film bez reklam.
Niestety tym razem sytuacja wygląda znacznie gorzej. Jak wspominałem w tym miejscu w tłumaczeniu tej części znajduje się gigantyczna ilość błędów i przeinaczeń - na tyle dużo że należy się zastanowić czy w ogóle oglądać film - niestety !


Early Star Wars Episode iii Trailer (Hands Up)

Natomiast sam film jest bardzo interesujący (pod warunkiem że wiemy o co chodzi we wcześniejszych filmach), treści jest tak dużo że wiele nie tylko scen, ale całych rozbudowanych postaci nie pojawiło się a wiadomo że miały (a zdobywały potem popularność w prasie itp.).

Nieco o treści filmu oraz o jednym z najciekawszych wątków pisałem w tym miejscu - zachęcam do przeczytania ;)


Odważnych zachęcam do obejrzenia filmu w TVP :P

Brak komentarzy:



Jeśli nie jest zaznaczone inaczej (lub nie jest zaznaczone wcale) zamieszczone ilustracje pochodzą z Wikimedia Commons lub są mojego autorstwa.


Ta strona używa cookies oraz innych technologii Google (i innych firm w specjalnych dodatkach po prawej stronie) w celu prawidłowego działania tej stronki (jej elementów jak np. ankiety, reklamy itp.) oraz zbierania statystyk. Korzystanie z tego bloga powoduje zapisywanie typowych plików na Twoje urządzenie (np. komputer, tablet itp.) o ile w ustawieniach przeglądarki nie zmienisz tego.

W UE się ludziom w głowach przewraca, więc dla świętego spokoju zamieściłem to absurdalne ostrzeżenie...