czwartek, 1 maja 2008

Zmiana szablonu na blogu

Jak widać ostatnio zmieniłem szablon tego bloga. Dochodziły mnie słuchy, że tekst na czarnym tle był nieczytelny. Nie bardzo to rozumiem dlaczego był nieczytelny akurat na czarnym tle... (Wg. mnie tekst ogólnie na tym blogu jest nieczytelny ale wg. mnie nie wpływa na to zbytnio kolor, lecz sama czcionka) ale postanowiłem to zmienić - mam nadzieję że teraz będzie dużo lepiej :)

Tak było:


Tak jest obecnie:


Co sądzicie teraz ?
Nie jest męczący ten niebieski ?
Jest czytelniej ?

Czekam na Wasze uwagi!:)

Tak nawiasem mówiąc to widać wyraźnie że Google AdSense jeszcze nie dostosowało się do nowego koloru tła :):)

Pozdrawiam Was wszystkich !:)

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Nie, nie był (czarny) nieczytelny - był bardziej czytelny niż ten (zauważ, że ostrość tych błękitnych czcionek jest mała teraz - spróbuj ustawić kolor na ciemnoniebieski, lub granatowy), tylko akurat ja osobiście pracuję w większości z jasnymi barwami i jak nagle otwieram Twój blog to mam wszystko czarne - oko ludzkie musi mieć czas na akomodację i może to jest powodem.
Może też jest to spowodowane moją wadą (sic!) wzroku, którą to posiadam od ok 24lat :( - właściwie już prawie nie pamiętam jak się widzi normalnie (tj. zdrowymi oczyma - miałem kilka latek jak polecił mi wzrok :( )
Jeśli jednak mówisz, że miałeś więcej takich zgłoszeń to mamy demokrację i aktualny wystrój można uznać za przegłosowany. Spróbuj tylko pokombinować z kolorami czcionek (nie zmieniaj kroju ani rozmiaru).
pozdrawiam wszystkich

Tdc pisze...

No właśnie też miałem takie wrażenie, że kolor tekstu powinien mieć większy kontrast.
To co teraz widzicie to jeden z dostępnych szablonów - a wybór był niezwykle mały :(



Jeśli nie jest zaznaczone inaczej (lub nie jest zaznaczone wcale) zamieszczone ilustracje pochodzą z Wikimedia Commons lub są mojego autorstwa.


Ta strona używa cookies oraz innych technologii Google (i innych firm w specjalnych dodatkach po prawej stronie) w celu prawidłowego działania tej stronki (jej elementów jak np. ankiety, reklamy itp.) oraz zbierania statystyk. Korzystanie z tego bloga powoduje zapisywanie typowych plików na Twoje urządzenie (np. komputer, tablet itp.) o ile w ustawieniach przeglądarki nie zmienisz tego.

W UE się ludziom w głowach przewraca, więc dla świętego spokoju zamieściłem to absurdalne ostrzeżenie...