niedziela, 13 grudnia 2009

Picasa vs Opera ?

Od około pół roku (news powstał w sierpniu) w systemie Windows mam drugą przeglądarkę (obok FF) i jest nią Opera w wersji 9.64. W tym czasie poznałem jej mocne oraz słabe strony. Czasami jednak pewne serwisy są na tyle dobrze opracowane, że zgłaszają zaskakujące ostrzeżenia.

Tak było jakiś czas temu, czy po raz pierwszy w Operze wszedłem na stronkę Picasa (obecnie własność Google). Pojawił mi się wtedy napis:
    Używasz przeglądarki, która nie jest w pełni obsługiwana. Niektóre funkcje mogą nie działać poprawnie, ale mimo tego zachęcamy Cię do zapoznania się z aplikacją.

Na pewno bardzo dobrze to świadczy o programistach, którzy przewidzieli taką możliwość (co również wpływa na wizerunek całej firmy – czyli coś czego zawsze brakowało firmie Microsoft). W praktyce okazało się, że wszystkie podstawowe operacje działały bez zarzutu, choć może inaczej jest w tych bardziej zaawansowanych (a jest to tym bardziej prawdopodobne, że ostatnio wspominałem o podobnym fakcie dotyczącym Opery w tym miejscu).

Można się jeszcze przyczepić do formy „mimo tego”...

Brak komentarzy:



Jeśli nie jest zaznaczone inaczej (lub nie jest zaznaczone wcale) zamieszczone ilustracje pochodzą z Wikimedia Commons lub są mojego autorstwa.


Ta strona używa cookies oraz innych technologii Google (i innych firm w specjalnych dodatkach po prawej stronie) w celu prawidłowego działania tej stronki (jej elementów jak np. ankiety, reklamy itp.) oraz zbierania statystyk. Korzystanie z tego bloga powoduje zapisywanie typowych plików na Twoje urządzenie (np. komputer, tablet itp.) o ile w ustawieniach przeglądarki nie zmienisz tego.

W UE się ludziom w głowach przewraca, więc dla świętego spokoju zamieściłem to absurdalne ostrzeżenie...