wtorek, 14 kwietnia 2009

Tron 1 i 2 oraz Avatar

Ostatnio w poście pt. "TR2N - zwiastun !" wspominałem o zapowiadanej na 2011 rok premierze „TR2N”, natomiast DAK przesyła nam news pt. "''Tron 2'' najbardziej kosztowny?" (z www.dziennik.pl). Nawiasem dodam jedynie, że dziwnie w tym tekście podkreśla się znaczenie światowego kryzysu, w mojej ocenie takie pisanie jest typowe dla pism z odpowiedniej półki (oraz związane z niezrozumieniem tematu), inna sprawa, że dopiero co rozmawiałem z osobą, która żyje w USA i jej dziedzina najbardziej dotkliwie odczuła rezultaty kryzysu, jednak na pytanie odnośnie oblicza kryzysu w tym kraju odpowiedziała: jest ok.

Z kolei w poście pt. "Film „Tron” w niedzielę w TV" wspominałem o emisji zapowiedzi pierwszej części „Tron” (z 1982 roku) na kanale Ale Kino!. Wspominana emisja z lutego się już odbyła, ale teraz pojawiają się powtórki, np. dziś we wtorek o godzinie 10:20, jest możliwość np. nagrania sobie tego epokowego dzieła w historii kina.


Zwiastun filmu Tron

Wcześniej poświęciłem wiele miejsca na opis różnych ciekawostek oraz na niewielkie śledztwo odnośnie różnych niewyjaśnionych kwestii w postach:
    * Atari w filmie Tron
    * Smaczki z filmu Tron część 2


Na film czekam z niecierpliwością;)
Dzięki DAK!:)

Brak komentarzy:



Jeśli nie jest zaznaczone inaczej (lub nie jest zaznaczone wcale) zamieszczone ilustracje pochodzą z Wikimedia Commons lub są mojego autorstwa.


Ta strona używa cookies oraz innych technologii Google (i innych firm w specjalnych dodatkach po prawej stronie) w celu prawidłowego działania tej stronki (jej elementów jak np. ankiety, reklamy itp.) oraz zbierania statystyk. Korzystanie z tego bloga powoduje zapisywanie typowych plików na Twoje urządzenie (np. komputer, tablet itp.) o ile w ustawieniach przeglądarki nie zmienisz tego.

W UE się ludziom w głowach przewraca, więc dla świętego spokoju zamieściłem to absurdalne ostrzeżenie...