sobota, 11 kwietnia 2009

Radosnych Świąt Wielkiej Nocy !

Pragnę złożyć wszystkim czytelnikom tego bloga (zarówno tym stałym jak i tym sporadycznym ;), wszystkim moim znajomym, przyjaciołom i najbliższym – życzenia radosnych, spokojnych i udanych Świąt Wielkiej Nocy !


Święta to czas, w którym zatrzymujemy się w naszym codziennym zabieganiu i mamy czas na refleksję, umocnienie więzi rodzinnych oraz złożenie wszystkim życzeń. Ja zwykle rozsyłałem życzenia swoim znajomym za pośrednictwem e-mail, jednak od czasu kiedy dołączyłem do grona kilku milionów polskich blogerów, składam Wam życzenia za pośrednictwem tego bloga:
    Pogodnych, pełnych zdrowia i satysfakcji świąt oraz wszelkiej pomyślności w najbliższym czasie, w szczególności spełnienia wszelkich marzeń, a szczególnie tych najistotniejszych, których się nie da kupić ! :)

Bardzo, dziękuję Wam za nadesłane życzenia świąteczne za pośrednictwem e-maili!:)


Update:
... życzę Wam też, abyście tym razem postawili jajko w pionie:


... w końcu na rodzinnych spotkaniach czymś się zajmować trzeba ;):):)
...a nawet fantazyjnie je pomalowali, czyli popisankowali:


Pozdrawiam! ;):)

3 komentarze:

Unknown pisze...

Zdrowych, radosnych Świąt Wielkiej Nocy, suto zastawionych stołów,
dużo wody w poniedziałek, bogatego zająca i jak najmilszych spotkań w
gronie przyjaciół i rodziny!

Beata (Alassea)

MaW pisze...

a do mnie życzenia dotarły przed chwilą... więc tylko satysfakcjonującego śmigusa-dyngusa ;-)

Tdc pisze...

Miło Was gościć na moim blogu!:)
Mam nadzieję, że święta mijają beztrosko i miło.

Beata: dziękuję bardzo, co do zastawionych stołów to ja może dużo dziś nie zjadłem, ale jak przystało na polskie sposoby świętowania - z przejedzenia ledwo się ruszałem ;)
Co do zająca to mam rodzinne korzenie z Poznania, więc u mnie tradycja ta zawsze była żywa.

MaW: fajnie, że wpadłeś tu do nas, u mnie jest osiedlowa tradycja mianowicie mamy tu 3 dość spore stawy, więc odkąd pamiętam zbyt suchych ludzi wrzucało się do stawu... :->
Co do opóźnienia, to wiele z firm i serwisów uruchamia w święta procedury serwisowe, mam w tym doświadczenie, bo jako osoba, która stara się utrzymywać kontakty z choćby najstarszymi znajomymi - często miałem tak, że nawet zalogować się nie było można w święta, albo większość e-maili nie dochodziła. Pewnie z tego wynika opóźnienie.



Jeśli nie jest zaznaczone inaczej (lub nie jest zaznaczone wcale) zamieszczone ilustracje pochodzą z Wikimedia Commons lub są mojego autorstwa.


Ta strona używa cookies oraz innych technologii Google (i innych firm w specjalnych dodatkach po prawej stronie) w celu prawidłowego działania tej stronki (jej elementów jak np. ankiety, reklamy itp.) oraz zbierania statystyk. Korzystanie z tego bloga powoduje zapisywanie typowych plików na Twoje urządzenie (np. komputer, tablet itp.) o ile w ustawieniach przeglądarki nie zmienisz tego.

W UE się ludziom w głowach przewraca, więc dla świętego spokoju zamieściłem to absurdalne ostrzeżenie...