poniedziałek, 20 kwietnia 2009

Barack Obama w Wikimedia Commons

Tak jak niegdyś z "googlem" (w poście pt. Kosmiczny klozet w Google :)), tak teraz przejrzałem sobie zdjęcia nowozaprzysiężonego prezydenta Baracka Husseina Obamy (link do Wikipedii) na Wikimedia Commons - jak się okazuje znów natrafiłem na ciekawe informacje.

Tak prezentuje się podpis nowego prezydenta:


Tu możemy podziwiać akt urodzenia (ang. birth certificate) Baracka Obamy, pochodzący z Honolulu:


Znalazłem też dość zaskakujące zdjęcie zawierające podpis Baracka Obamy w...


... szufladzie ;)
Szuflada pochodzi z senackiej izby, z czasów gdy Barack Obama był senatorem.

Ciekawe czy nowy prezydent USA słyszał kiedyś o Szuflandii ?? :D :D

(news opracowałem w styczniu)

Brak komentarzy:



Jeśli nie jest zaznaczone inaczej (lub nie jest zaznaczone wcale) zamieszczone ilustracje pochodzą z Wikimedia Commons lub są mojego autorstwa.


Ta strona używa cookies oraz innych technologii Google (i innych firm w specjalnych dodatkach po prawej stronie) w celu prawidłowego działania tej stronki (jej elementów jak np. ankiety, reklamy itp.) oraz zbierania statystyk. Korzystanie z tego bloga powoduje zapisywanie typowych plików na Twoje urządzenie (np. komputer, tablet itp.) o ile w ustawieniach przeglądarki nie zmienisz tego.

W UE się ludziom w głowach przewraca, więc dla świętego spokoju zamieściłem to absurdalne ostrzeżenie...