czwartek, 7 maja 2009

Seriale i filmy SF

1. Nowe odcinki Sary Jane
    W tym roku na kalane Cartoon Network rozpoczęła się emisja serialu s-f pt. "Przygody Sary Jane" (ang. The Sarah Jane Adventures), który jest spin offem Doctora Who. Natomiast w ubiegły czwartek rozpoczęto nadawanie nowych odcinków (emisja: czwartki i piątki w godzinach 13:55 i 17:40, dodatkowo powtórka obu odcinków odbywa się w sobotę).

    Na zachętę dodam, że oglądając wcześniejsze odcinki - jeden z nich zrobił na mnie piorunujące wrażenie (w sensie pozytywnym), z czym nie mogą się równać inne filmy i seriale jakie oglądałem w ostatnich latach (czego powodem jest głównie fatalna jakość tego co wpychają nam kanały TV). Pozostałe odcinki były znacznie gorsze, ale warto było to zobaczyć.
    A teraz szykują się duże zmiany - choć nie będę odkrywał o co chodzi ;)

    O rozpoczęciu serii informowałem w poście Nowy serial s-f w TV.

2. Terminator II: Dzień sądu w TVP
    W sobotę o godzinie 22:15 na kanale TVP2 emitowana będzie druga część Terminatora (1991, reż. J. Cameron). Pytanie tylko czy to będzie ta sama REWELACYJNA wersja co była emitowana jakiś czas temu (w tym poście oraz komentarzach była o tym mowa). Wszystkie gazety podają: produkcję, reżysera, występujących aktorów + dodatkowe informacje, jednak nie podają tłumacza i lektora. A w tym wypadku wygląda na to że warto podawać takie informacje, bo od razu będzie wiadomo, czy warto oglądać, czy będzie to strata czasu...
    ... no chyba, że jesteśmy w gronie znajomych i chcemy aby wszyscy się pośmiali z dokonań TVP :-P

3 komentarze:

DAK pisze...

Witaj(cie),
Jakiś czas temu tu na Twym blogu wypowiedziałem się na temat polskiego tłumaczenia w T2 (wtedy film też był emitowany przez TVP, nie pamiętam tylko czy program 2).
Swoją drogą, ciekawe, czy dzisiaj też zobaczę wersję z wyciętymi scenami :D
To co, do napisania...

Tdc pisze...

Witaj!

Właśnie zaraz zobaczymy...

Tdc pisze...

Nie miałem czasu i nie oglądałem tego Terminatora, ale na koniec sprawdziłem kto tłumaczył i... o dziwo znany czytelnikom tego bloga Paweł Lesisz (była ostatnio mowa o jego tłumaczeniach w TVP w tym miejscu)

Zastanawiałem się czy czasami ponowna emisja Terminatora II nie pełni roli zapowiedzi dalszego ciągu Terminator: Kroniki Sary Connor (tak jak to miało miejsce wcześniej), ale na stronie TVP nie znalazłem żadnej informacji na ten temat. Inna sprawa, że chętnie obejrzałbym powtórkę pierwszej serii, bo z natłoku obowiązków musiałem odpaść po kilku odcinkach...



Jeśli nie jest zaznaczone inaczej (lub nie jest zaznaczone wcale) zamieszczone ilustracje pochodzą z Wikimedia Commons lub są mojego autorstwa.


Ta strona używa cookies oraz innych technologii Google (i innych firm w specjalnych dodatkach po prawej stronie) w celu prawidłowego działania tej stronki (jej elementów jak np. ankiety, reklamy itp.) oraz zbierania statystyk. Korzystanie z tego bloga powoduje zapisywanie typowych plików na Twoje urządzenie (np. komputer, tablet itp.) o ile w ustawieniach przeglądarki nie zmienisz tego.

W UE się ludziom w głowach przewraca, więc dla świętego spokoju zamieściłem to absurdalne ostrzeżenie...