poniedziałek, 11 maja 2009

Nasi milusińscy gdy nas nie ma...

Właśnie na konto e-mail związane tylko i wyłącznie z aukcjami internetowymi otrzymałem taki oto list:
    od j*** b*** <k***.j***@neostrada.pl>
    do h********
    data 9 maja 2009 18:27
    temat [nazwa aukcji]
    [wysłana przez neostrada.pl]

    Witam

    Potwierdzam zakup [nazwa aukcji] (numer 49*******)

    Płatność – pobranie


    Pozdrawiam
    J*** B****
Oczywiste jest, że chciałem wyjaśnić tę sprawę:
    Witam!

    Wskazana aukcja jest z zeszłego roku !!! o co chodzi ?

    Pozdrawiam
...jednak odpowiedź, którą otrzymałem – nieco mnie zaskoczyła:
    Witam

    Strasznie przepraszam za pomyłkę, przez przypadek dziecko namieszało mi w skrzynce pocztowej.

    Pozdrawiam
    J*** B****

...

Gdyby ta aukcja nie była taka stara – to ja bym wysłał tę przesyłkę pobraniową ! :-( :-/

Dzieci, dziećmi, ale jest stara zasada: że jabłko nie pada daleko od jabłoni...


Update:
Podobna tematyka zwiazana z Allegro była poruszana w postach:
    * Sprzedaj Pan za 5 zł !
    * Furiaci na allegro
    * Dzieci neostrady na allegro...

Brak komentarzy:



Jeśli nie jest zaznaczone inaczej (lub nie jest zaznaczone wcale) zamieszczone ilustracje pochodzą z Wikimedia Commons lub są mojego autorstwa.


Ta strona używa cookies oraz innych technologii Google (i innych firm w specjalnych dodatkach po prawej stronie) w celu prawidłowego działania tej stronki (jej elementów jak np. ankiety, reklamy itp.) oraz zbierania statystyk. Korzystanie z tego bloga powoduje zapisywanie typowych plików na Twoje urządzenie (np. komputer, tablet itp.) o ile w ustawieniach przeglądarki nie zmienisz tego.

W UE się ludziom w głowach przewraca, więc dla świętego spokoju zamieściłem to absurdalne ostrzeżenie...