poniedziałek, 4 maja 2009

Akcja: Rozwiążmy PZPN!

Jakoś szczególnie mnie sport nie interesuje, ale jak wiecie (po wielu moich postach) bardzo mi zależy aby Polska stała się normalnym krajem (choćby na wzór Czech i Słowacji - co jest porównaniem druzgoczącym...). A w związku z tym niestety wiele z państwowych i krajowych urzędów oraz organizacji od prawie 20 lat usilnie stara się o to aby w światowych korupcyjnych statystykach - Polska wchodziła do czołówki :-( :-/ :-Q

Ja o tym zagadnieniu wspominałem wielokrotnie (choćby w tym miejscu). Można tez o tym przeczytać między innymi w tekście pt. "Rozwiążmy PZPN! Referendum Ogólnokrajowe" (www.pilka24.pl):
    W 2008 r. na zlecenie DBU (duńskiej federacji piłkarskiej) przeprowadzono badania nad korupcją w tamtejszym futbolu. "Nie można powiedzieć, by w Danii futbolowa korupcja osiągnęła taką skalę jak w Polsce, Kolumbii czy Malezji" - powiedział Jens Sejer Andersen szef organizacji antykorupcyjnej "Play the Game", komentując wyniki badań nad korupcją w duńskiej piłce nożnej.

Dlatego mimo, że temat jest dla mnie bardzo odległy - zachęcam wszystkich aby zrobić ten krok, który choć w minimalnym stopniu wpłynie na to, że bez wspomnianych haniebnych i plugawych instytucji - nasz kraj będzie rósł w siłę, a nie stawał się drobinką nawet w towarzystwie takich drobiazgów (geograficznych) jak np. Czechy itp.

O temacie jest też mowa na forum GoldenLine w tym miejscu.


O zagadnieniu korupcji w polskiej piłce wspominałem wcześniej w poście pt. "Międzynarodowa piłka w PL ?".

Brak komentarzy:



Jeśli nie jest zaznaczone inaczej (lub nie jest zaznaczone wcale) zamieszczone ilustracje pochodzą z Wikimedia Commons lub są mojego autorstwa.


Ta strona używa cookies oraz innych technologii Google (i innych firm w specjalnych dodatkach po prawej stronie) w celu prawidłowego działania tej stronki (jej elementów jak np. ankiety, reklamy itp.) oraz zbierania statystyk. Korzystanie z tego bloga powoduje zapisywanie typowych plików na Twoje urządzenie (np. komputer, tablet itp.) o ile w ustawieniach przeglądarki nie zmienisz tego.

W UE się ludziom w głowach przewraca, więc dla świętego spokoju zamieściłem to absurdalne ostrzeżenie...